Anak-anak kami

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friday, September 4, 2009

Wardina..

Smlm wardina yang pengacara mhi mai kat tpt keje saya. Saya pun cam teringin gak nak tgk ..sbb orangnya nampak sopan santun gitu...so, lam kol 3 lebih tu saya telah melarikan diri saya dari keje yang melambak ke student lounge utk sama dengo ape yg die nak cakap pasal "kenape die tutup aurat". Kirenye cam lepas tensen sket la..cadangnye saya n kak mas nak duk jap...dapat tgk muka jadila...tp tanpa kami sedari masing2 takleh bangun cam kate cik ikin..kakakkaka..dari percakapan dan level confident die bercakap..melambangkan die seorang wanita yang sangat berani...kelako pun ade....siap cakap die taknak kawin ngan yusri...hehe...die nak seorang lelaki yang buleh bimbing die...alhamdulillah die dapat ape yg die nak....


Siapa paling cantik....kekeke..tentulah wardina...

No comments: