Anak-anak kami

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, September 30, 2009

4th..

Mmm.. ape yang 4th nye tu..hehehe.....
Cite nye begini...semasa di bulan ramadhan yang mulia....saya rasa amatlah letih yang telalu letih. Bila makan sahur pun..saya tak lalu nak makan...saya jrang begitu sbb saya mmg kuat makan..sahur ke malam ke mmg saya sentiasa lalu je makan...kadang2 makan ngan ikan bilis goreng pun leh tambah nasi...huhuhu..mane tak gemuk eek...*gemuk ke..kekekek...maintain je...cuma tak turun...
pastu badan saya sentiasa lenguh2....mmm...saya rasa cam lain macam je...ditambah kan pulak dengan kelewatan cik P..saya pun mengambil keputusan sblm balik cuti raya...saya kene cek dulu samada adakah andaian saya ni benar atau ramalan belaka...ceewaahh..
So, pada tanggal 17hb saya pun cek la...dan ternyata ramalan ku benar belaka...kekekeke.... dan saya bakal menerima ahli baru pada tahun hadapan...Alhamdulillah....
Tp yg tak best nye kali ni..keadaan saya agak tidak menentu...dan saya tidak lalu langsung utk makan sebiji nasi selepas pulang dari behari raya di kampung.... dan kali ni mmg bebeza sbb saya jadi lembik tidak sekuat dulu....penah kawan saya cakap kalau mengandung mcm ita tiap2 taun pun takpe...maknenye keadaan saya ketika mengandung sama mcm saya tak mengandung masih aktif seperti biasa..makan pun sumbat sume....tp tidak utk kali ni.... saya langsung tak buleh tgk nasi....mayb keadaan ni jap je kot kan...harap2 lagi 2 3 hari saya bule lah menjamah nasi...rindu rasenye nak makan nasi...huhuhu... bende yg paling teringin nak makan is jeng jeng jeng...."kenny rogers roaster"...huhuhuhu....dan saya telah menghabiskan sepinggan quarter meal denga jayanye smlm....huhuhu....saya mengharapkan yang baik2 belaka utk kali ni...Amiinnn..

No comments: