Anak-anak kami

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friday, June 5, 2009

Yesss....

Hari ni adalah hari jumaat yang sangat bahagia utk menghadapi hari wiken...kui kui kui...mmm kenape ek...kerana: Saya telah berjaya menyelesaikan satu masalah dalam sistem yang saya pegang dengan alternatif saya sendiri...huhuhuhu..tanpa memerlukan bantuan dari itu "macha". Esok saya boleh bercuti dengan aman tanpa perlu memikirkan ape yg saya tak dapat selesaikan sebelum ni. Hari ni saya telah upkan ape yg saya buat..n my user sangat berterima kasih di atas ape yg telah saya buat....kan best kalau sume user leh ucap tima kasih camtu....Ini pun setelah saya bekeja keras cari solution dalam tangisan...huhuhuhu..mmg saya nangis tau..sbb saya presure sangat hari tu.... saya tak pernah lagi menangis sampai camtu sbbkan kerje saya..tp haritu saya tak dapat nak kontrol perasaan saya sbb saya tak de sape nak tolong settlekan masalah saya... sume ade keje masing2...saya mmg memerlukan bantuan org lain masa tu tp saya kalau buleh tak nak susahkan org....saya mmg tetekan that day....bile saya masuk je keta...saya tak dapat nak kontrol n uwaaaaaa....saya nangis depan hb saya...tekejut hb saya tgk..n die pun panik tgk saya....n saya tau die pun tak dapat nak tlg sy walaupun die cuba utk tlong saya....ape yg die dapat tlg..ialah tlg comfort kan saya je...die kate saya buleh buat punye...n saya buktikan hari ni mmg saya buleh buat..cuma saya memerlukan ketenangan n sedikit support dari kwn2...n saya belajar dari pengalaman saya ni..yang penting ialah usaha dan belajar mencintai kerjaya saya...dan cuba untuk memperbaiki kelemahan saya....huhuhuhuh..hari ni saya sangat skema....nape tah.....

2 comments:

By Ticer Liza Yacob said...

tahniah ita. semangat begitu yang kita mau..nangis2 tu perkara biasa. Cuci mata..he he

LadyZie said...

tula kak liza.... kalau ikut hati mmg cam dah surrender tp tula nak buat camne kan dah keje kita kene juga kuatkan semangat