Anak-anak kami

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, June 30, 2009

Muffin oh muffin

Sabtu lepas saya telah berjaya membuat satu lagi resepi yg telah lama saya nak buat tp saya tak buat2...huhuhu...haritu buat cupcake..alhamdulillah anak2 saya sangat gemarkan sbb perisa coklat. Kali ni saya nak try buat vanilla muffin plak.huhuhu..mula2 saya tak dapat agak byk mane nak isi and saya isi agak penuh...so, membuak2 die kuar dari kertas ni..huhuhu..takpela percubaan pertama yg agak tak menjadi..pastu second time masuk oven ..n dapat hasil yg agak boleh dibanggakan laa...heheheh...boleh la setaraf kenny rogers nye muffin...hohohoho..puji diri sendiri lagi...kakakakkaa
Taraaa..inilah hasilnyeee.....

No comments: