Anak-anak kami

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, May 14, 2008

Lega...

Hari ni hari yang paling lega sekali dalam sejarah penghasilan program aku. Mana taknya smlm punye la tension tahap gaban...sampai pening pale. Smlm balik rumah pun masih ingat bende yg aku kene buat kat opis ni..salah declare ke...tak declare ke..ape la yang salah sampai tak kua2 lagi output...n pagi smlm2 dah berazam nak try juga n minta tolong otai2 yang ade kat opis tu.

Tp setiba nye di opis...kekeke ayat skema gitu.... otai2 sume tak sampai lagi..mesti derang balik lewat smlm. Pagi2 dah ade problem kat result server. Aku mana la handle mende2 tu tau sket2 jela. Aku handle 2 sistem beso yang lain...heheh..last2 bos yg p tengok. Pastu otai2 sume bz juga ari ni. So, aku amek inisiatif sendiri buat slow2, step by step and perghhhhhh berjaya tuuuuuu. Happy giler rase..tx sia2 aku terus kan niat berpuasa w'pun mula rase cam tak larat nak pose...kekekeke. Inilah pertama kali aku buat tanpa minta otai tolong..kekekeke. Tp yang lain2 still ade error lagi..cume the big matter yg derang nak this friday aku dah settlekan... yahooooo....

No comments: